12 Augusti 2009

Heeeej!!!<3

  

Idag var ja så trött så när mamma kom in så orka jag knappt svara utan gick inte upp fören mormor åkt hem. Mamma satt i köket och brodera på Elwiirah´s doppresent när jag gick upp, men snabbt så plocka hon undan de och tog fram frukost till mig medans jag var inne u duscha. Sen byte jag kläder och dansa lite. Efter någon timme var det dags för mellanmål Äppelkaka, Mkt gott. Under tiden vi käka kom några små barn förbi på cykel dem stannar upp vid cykelstället stod innan det togs bort dem börja kasta stora stenar mot grannens katt "Miran" då gick jag ut å sa till dem å dra åt helvete å låta katten vara. Du peka den ena killen finger te mig och jag gjorde en släng kyss mot honom sen försvann han skrikande. Mitt godishumör kom igång så leta rätt på nått gött godis (inte så svårt). På Kvällen såg jag på någon film en stund sen gick jag in å duscha igen sen gick jag in å la mig och sov i min säng.


jag finklädd:


E veckans okejbabe:


Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0