14 Augusti 2009

Heej på er alla<3

  

Idag när jag vakna så mådde jag väldigt illa, så när det var mat dags så peta jag bara lite i maten trots det var min mammas goda gryta. Idag ska ja ju åka till pappa så jag blev hämtad efter 16:30. Då åkte vi till Coop å handla massa saker, efter det åkte vi till skara för att handla pärlor på slöjddetaljen och sen gick vi in i någon färg affär för att köpa lack till min hylla som pappa byggt till mig. I bilen var det varmt och solen lyste rätt in så jag fick hänga en handduk, för fönstret för att slippa få sol på mig. I Lidköping gick vi in på Netto och köpte bebisgröt med smak för att jag ska få smaka på det men egentligen är det till Elwiirah. Väl hemma hos pappa var jag trött så gick till mitt rum och la mig och vila lite innan det var kvällsmat och sen skulle vi se på revyn på 4:an. Jag älskar just "två ägg i högklackat".  Vid 22:00 gick jag ut till mitt rum och hade bönemöte sen satte jag på filmen "Stuart Little" som jag fick igång efter mkt om å men, när filmen var slut ringde jag min kompis å snacka lite innan jag somna.  Min dag har vart ganska bra trots mitt illa mående och smärtan i bröstet.

Jag i bilen:



Slöjddetaljen:



Puss & Kram på er<3<3// Prinsessan Jenniey<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0