17 Agusti 2009

TjaaJ

  

Mamma gick upp tidigt för att ringa om en Akut tid till ultraljud på Barnmedicin, när hon hade ringt väckte hon mig vid halv 9 för vi skulle till stan och shoppa och hon skulle till sin sjukgymnast. Hennes sjukgymnast var snäll å så och hon tog evigheter på sig att förhöra mamma om sommaren, väl när vi var klara där gick vi ner till stan och kolla på bh men hitta ingen men vi köpte strumpor och parfym å så var vi på biblioteket och låna två böcker. Telefonen När vi kom hem igen så starta jag virusprogramet på Datorn. ringde det var Camilla min tandläkare som sa att jag hade fått en tid i morgon, jag blev chokad så skrek till som bara den. Till kvällsmat åt vi Varma mackor ganska gott men jag mår ju så dåligt efteråt eftersom jag inte tål mjölk.

  

jag:




Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0