19 Augusti

Tjoo!!

  

Idag vakna jag av att jag hade väldigt ont i kroppen och såg ut som ett spöka i ansiktet. Jag käka lite frukost innan vi åkte till sjukhuset, först fick jag ta EKG, blodtryck, syresättning efter det så fick jag väga och mäta mig. Min vikt blev som en stor chock för mig 41,1 kg det e ju typ inget, min kropp mår inte bra av att jag väger så lite, så jag hoppas dem kommer på varför det e så snart. Själva ultraljudet gick bra men ska på kontroller om någon månad igen förhoppningsvis. Väl hemma igen sov jag lite tills det var matdags. Resten av dagen softa jag bara och var med min mamma tills i natt då jag somna.

Jag sover:

  

Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0