20 Augusti 2009 Helvetes dag!

Hejsan!

  

Har inte så mkt att säga om dagen den har vart sjuk jobbigt. Jag orkar inte bry mig om skolan längre, vill bara försvinna från allt. Folk som försöker tvinga mig gå i en klass med 30 pers i en annan stad, ALDRIG ATT JAG GÖR! Låt mig välja själv och jag vill hoppa av skolan om jag tvingas gå ett år till på IV tack vare dagens skolsystem!, å låt mig få göra det!

"snyft" idag vägde jag 40 kg inget att vara stolt över direkt, men hur faan ska jag gå upp!?



Om ni inte slutar tjata, lär jag hitta på nått ni lär ångra resten av livet:




  Om jag aldrig blir helt frisk igen, lär jag aldrig få kraften tbx.



Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0