24 Augusti 2009

Tjoo!=)

  

I morse hade jag sovmorgon till 9:35, det var ganska skönt men jag mådde väldigt illa när jag gick upp ur sängen. Igår var jag i solen utan att tänka mig för så har solbränt mig i hela ansiktet vilket innebär att jag inte får vara i solen fören min solbränna har försvunnit. Väl i skolan gick det sådär, vi Körde Namn-leken På IVIK och på eftermiddagen Gick vi till en gräsplan och spela brändboll men eftersom jag inte får vara i solen satt jag i skuggan och kolla på. Jag och min bror har även kommit på ett Uppdrag till min syster medans vi satt och käka. Efter maten la jag på soffan som vanligt, sent på kvällen idag hade jag lite feber och känner mig förkyld så gick å la mig och sov en stund tills vi åt kvällsmat sedan gick jag och la mig för natten.

  

Bränndboll:



Detta måste filmas och läggas ut på youtube!
Ett Uppdrag till jozzan...


Öppna mjölkpacketet´s båda sidor (som på bilden) och häll mjölk i 2 glass samtidigt, lyckas du utan att spilla vinner du nått, lyckas du inte fåru inte komma hit på Torsdag=)

Detta måste filmas! Lycka till<3


Mjölkförpackningen:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0