25 Augusti 2009

Tjaa!<3


Idag vakna jag av mobilen ringde, jag flög upp ur sängen för att klä på mig och starta datorn. Jag har fortfarande svårt att äta frukost tyvärr, men det kommer nog det med om ett tag. När klockan var 7 gick jag till busskuren för att vänta på min buss där fick jag se en liten snigel som sitter under ett klistermärke på en av busskurens rutor, I skolan gick dagen fort och redan vid 11:30 sluta jag eftersom ja e klar med Datakunskapen så har haft en mkt bra dag till skillnad från de tidigare skoldagarna.  Väl hemma så hände det inte så mkt, mamma städa och jag kolla på tv/vila, Min bror Lucas slutade sent så middagen var klar efter 16:00, Efter maten lärde jag mamma lite Engelska (hon har IG i det precis som jag). När pappa kom så åkte vi och handla lite på Rusta.


Jozzans uppdrag e slutfört kolla här: 
http://www.youtube.com/watch?v=nu_xekj38B8

Snigeln:  


Jag i skolan:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0