28 Augusti 2009 Matfestival=)

Tjo tjo=)

Natten var riktig jobbig men jag var ändå tvungen att gå upp för att komma i väg till skolan eftersom det är matfestivalen idag kan jag ju inte vara hemma från skolan. Skoldagen gick jätte fort och vi fick tillå med god skolmat idag, v fick tillbaka våra matte test idag hade bara 3 slarv fel pga. min huvudvärk så hade jag skrivit dom på fel ställe. Efter maten gick jag och min kompis till stan för att hämta ut pengar inför matfestivalen för jag vill inte göra det sen ikväll när det e massa pers och långa köer över allt. När jag gick till bussen så stanna jag och köpte två mathäften med så släpp jag stå i dom köerna med sen åkte jag hem, väl hemma vänta en glad liten Elwiirah på att moster skulle komma och vara med henne. Vid 18:00 skulle jag och Jozzan och prinsessan till Matfestivalen och möta upp Viktor. På matfestivalen gick det bra förutom att vi blev blöta så fort vi klev ur bussen på stan. Så det var lite kallt dom sista timmarna så jag åkte hem med 21:00 bussen, det var lagom tid att åka hem tyckte jag. Sen somna jag gött=) eller nästan vakna ju när Jozzan kom hem med Elwiirah<3

Matte testet:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0