3 Augusti 2009

Tjoo!<3


Idag vakna jag tidigt för att gå upp och äta frukost. Pappa Höll på att riva altantaket och farmor måla det sista på huset som ska vara gult. Efter jag ätit så gick jag till mitt rum och sjöng lite sen gick jag in till stora huset och sov lite på soffan innan det var mat dags. Kött och potatis och brunsås, mums, finns det nått godare än det? Nej=) Efter maten gick jag till mitt rum och sov middag en stund. Då kom pappa å väckte mig och sa att vi skulle åka hem till min mamma efter kvällsmaten och då ska jag ha packat klart. Så jag skynda mig å packa för trodde vi skulle äta snart men det var lång tid kvar min farbror kom för att skruva ner min systers bokhylla i rummet sen packa vi in i bilen sen tog jag massa kort på huset sen tände farmor grillen för att grilla korv och även riktig Rød pølse, mums för en stor ätare som jag har blivit, sen var det dags att säga hejdå till alla innan hem färden till mamma, jag somna till lite i bilen tills vi stanna vid Statoil för att köpa dricka. Väl hemma igen packa jag upp sen gick jag in å duscha och sådant. Sen satt jag uppe och snacka med en kompis till 02:00 innan jag gick å la mig typ.

stora huset:


Lilla stugan och mitt rum:


Puss & kram på er<3<3<3 // Prinsessan Jenniey


Kommentarer
Amanda.Pandizz

Alltid så sent på natten du går o lägger dig haha;)<3

Rätt mysigt rum du har på Kållandsö så det på BDB;P



Vet inte vad jag ska skriva aja hörs:)

2009-08-04 @ 22:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0