6 Augusti 2009

Tjoo!!!


Idag så vakna jag sent för att jag hade det lite jobbigt i natt. Jag hade extrem magvärk när jag gick upp så fick äta nått lätt som i detta fall var torra flingor med saft till, sen tog jag en ipren och sov en stund sen vakna jag när mamma kom hem efter att ha vart å handlat för ikväll kommer min mormor och morfar hit för att äta kassler och ris, jag å lukas fick äta pannkakor eftersom vi inte gillar kassler. Jag mår inget bra alls idag e trött och har jätte ont och e svag i kroppen. Snart ska jag sova lite innan vi får besök, men jag lär nog somna för natten vid 22:00 idag skulle jag tro. Men finns på mobilen om det e nått.  Vill bara bli av med smärtan.... "snyft"


Ibland önska jag att jag inte fanns:

Puss & kram// Prinsessan Jenniey<3



Kommentarer
Joakim

naaaaw kompis :( stackars dig kram jag önskar jag kunde hjälpa dig ,hoppas du mår bättre snart,tänkte på det du skrev vid din bild där uppe , jag är glad att du finns iallafall :)så hållut!

2009-08-07 @ 22:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0