19 Juli 2009

I natt fick jag plötsligt kraftiga bröstsmärter och hade knappt känsel i vänster armen och benet, så i natt sov jag inte så mkt, så i morse när det var frukost orka jag knappt gå upp. Efter frukosten sov jag en stund igen och kolla lite på film sen var det lunch sen körde jag virusprogram på datorn och undertiden sov jag en stund tills det var kvällsmat. sen spela jag spel med mamma. så idag har mnin dag gått åt att sova och vila mkt eftersom jag har mkt ont:(Elwiirah och dom andra har vart i stora huset, så har ingen annaing om vad dom gjort idag. Nu ska jag ta å sova. I morgon åker jag hem te mamma igen=)

Finns på Mobil=)


sjuk:


Puss & kram<3<3<  //jennniey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0