20 juli 2009

Heej på er!!!!<3<3

I morse blev jag väckt efter 10 nån gång av mamma, då hade jag 30 min på mig att göra mig klar för att åka. Så det blev lite små tjafs om det eftersom jag inte vill stressa. Idag har jag ganska ont och e trött men försöker tänka på nått annat än det. Elwiirah va iallfall på gott humör=)  Det var lite jobbigt att åka där ifrån men samtidigt skönt att komma hem te mamma där jag har mina vänner.  Resan hem var lite små jobbig och alla klaga på att jag var grinig för jag var hungrig så vi stanna vid närmaste pizzeria och så jag fick äta. Måde ganska illa efter maten. Väl hemma igen så packa jag upp medans min lillebror duscha sen fick jag med duscha och raka mig=) Mitt trådlösa internet har slutat fungera så kör på fast interent nu=) ganska gött för då slipper jag få damp när interent dör ibland. Jag och min mamma kollar just nu på Lotta på liseberg sen när det e slut ska jag nog spela WoW sen sova:)


Elwiirah leker lite med  min mobilen<3:


E trött:



Puss & Kram<3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0