21 Juli

TJOO!!!

I natt sov jag jätte dåligt vakna flera gånger. Min bror väckte mig i morse med att ropa mitt namn. Mina päron har grälat lite angående mig men jag har försökt ha humöret uppe. Har vart lite med min kusin idag:) vi gunga, plocka kantareller vi hade det ganska kul, men  vi kunde bara vara några timmar sen skulle jag och hon hem å äta efter det skulle hon på träning och jag skulle vila lite.  Nu på kvällen har jag läst lite medans mamma har städat. för en stund sen kolla vi på allsång på skansen. Kevin Borg lär aldrig bli bra som zac Efron och den där tjej som ska spela Gabriella i svenska high school musical var inte ens nära lik vanessa=O men men, nu ska jag äta och sen ska jag nog sova för i morgon ska vi gå upp tidigt för att komma i väg till Liseberg.


Saknar Elwiirah<3:


kantareller:


puss kram<3<3<3 // Jenniey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0