22 Juli

TJOOO=)

I morse vana jag tidigt och var pigg så gick upp och duscha och raka mig. efter 8 gick dom andra upp och börja smöra macker som vi ska ha med hos på vägen ner till gbg. larz var som vanligt seg. Jag måde lite illa när vi skulle åka men det gick över sen i bilen, vi stanna typ 4 gånger på vägen för att kissa och så. Väl i Gbg så hitta vi inte nån parkering så vi fick åka till ett annat parkeringshus än det vi hade planerat. Sen gick vi mot Liseberg och det var massa pers och långa köer utanför:O det var nästan lite jobbigt att stå i 1 timme för att bara komma in på liseberg sen 10 min för att få åkband sen var det 30-40 min på alla atraktioner. men kul hade vi. jag åkte Balder för första gånger, skit kul vi åkte den flera gånger om sen:) Det var även långa matköer och jag som inte äter så mkt åt bara en korv med bröd  under dom timmarna vi var på Liseberg. men men jag hade jätte kul trots alla pers. på kvällen börja jag få ont i fötterna och trött och det börja små regna, då bestämde vi oss för att åka hem. Det var nog bara tur för det börja ös regna påvägen ut från Liseberg. Vi gick till bilen och åkte hem vi stanna 2 gånger på vägen hem. Jag måde jätte illa och ville nästan spy. Väl hemma igen så åkte vi till Pizzerian 10 min innan dom stängde och beställde mat för att ta med hem. MKT gott, sen gick jag å la mig och somna efter bara 5 min=)

Så här kul har jag inte haft det på länge:)

Min lillebror:


Balder (träbanan):


Puss å kram på er<3<3<3 hoppas ni också haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0