28 Juli 2009

Hejsan hoppsan=)

En jobbig natt, men vakna ganska tidigt av att mamma skulle väcka min lillebror bara för han ska iväg till syrran idag=) jag gick inte upp fören alla hade åkt hem ifrån=) Jag starta datorn som vanligt sen koka jag 5 ägg men käka bara 3 gulor:) resten kasta jag. Idag har jag inte gjort så mkt alls sov ca 1½ timme i cammen förut=) Va inte meningen att jag skulle somna medans jag snacka med min kompis...men det gjorde inget sa han, han tyckte mer det var gulligt. Till middag fixa jag varma mackor. Mums=) Jag har packat inför morron dan... massa DVD-filmer har jag med mig ifall jag blir sjuk igen och inte orka göra nått annat. jag å mamma Kolla nyss på Allsång på Skansen jag har tröttnat lite på det programet vet inte vf men det e typ samma artister varje år:( nu kollar vi på en film på 3:an under reklamen sen ska jag äta kvällsmat.

Hoppas ni Alla har haft en bra dag<3<3


Mister du pengar, mister du inget.
Mister du vänner, mister du något.
Mister du kärlek, mister du mycket.
Mister du hoppet, mister du allt!


Jag:


Lillebrorsan Larz/Lucas med Bina<3:



Puss & kram // Prinsessan Jenniey<3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0