29 Juli 2009

Hejsan hoppsan=)

I morse vakna jag av att mitt Ex skicka ett sms och fråga om jag var vaken. Mitt korta svar "jeg sover" men det hindra inte honom från att ringa. Jag viste inte ens att jag hade svarat fören jag hörde någon säga sötis vakna.  Sen när han skulle gå in i verkstan sa han hejdå puss... å så la vi på. Då gick jag in å duscha och raka mig, det tog typ 1 timme innan jag var klar, Sedan packa jag ner det sista "datorn" alltså=). När allt väl var färdigpackat åkte vi å handla sen innan Lidköping var vi tvungna att stanna på en rastplats bara för jag var så kissenödig och sen sprang vi in på hjärtbergs och handla min mjölk sen åkte vi ut till Kållandsö, där min pappa, farmor och min farbror är. Väl ute i mitt rum såg det ut som en enda röra eftersom min syster vart där och försökt sno med saker som e mina. Men dem har jag tagit tbx, Bl. Kaninmagneten, och målarfärger från Bamse. Sen lasta vi ut allt te Lill stugan för att jag ska få plats med mina saker. Sen var det mat, Tror det eller ej men jag åt mat för 3 pers, vem kan motstå Gorgonzola fylld lövbiff med råstekt potatis och brunsås? Inte jag iallfall,=)  Efter jag hade ätit upp så kände jag mig ändå inte mat=O alla satt typ å kolla på mig när jag fråga "när blir det kvällsmat?" hehe. Jag måste ju vila 1 timme efter jag ätit så jag kolla lite på tv men det var inte nått speciellt bra efter 1 timme så jag gick ut i skogen och leta kantareller efter en stund blev jag trött och gick hem till mitt rum och å la mig och sov en stund tills det var kvällsmat. Nu har jag sjungt lite men ska snart gå på toa en sista gång sen ska jag sätta på filmen " Välkommen MRS. DOUBTFIRE" Den har gått många gånger på tv och e ass rolig=)


Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag<3




Jag i skogen:


Sov dags:



Puss & kram // Prinsessan Jenniey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0