30 Juli 2009

Tjoo!!<3


Idag vakna jag ganska sent det beror nog på det långa telefon samtalet jag hade i natt. Väl inne i det stora huset fick jag frukosten serverad framför tv. Sen gick jag ut till mitt rum och kolla på första delen av Tarzan, Ganska skönt. Meningen med att jag skulle se på film var att jag skulle somna men det gjorde jag inte, när det var 5 min kvar på filmen börja det åska. När filmen var slut sjunde jag en stund innan det var middag "kött och potatis och brunsås med kantareller till". Efter maten gick jag ut till mitt rum och läste tidningen sen gick jag in till stora huset igen och kolla på tv och spela kort, då ringde det i telefonen det var Margareta som ville tala om att vi var bjudna upp till dem på grillad mat. En stund innan vi skulle gå så gick jag ut och kläde på mig fin kläder och sminka mig. Vi han precis upp innan en ny regnskur kom. Det var kul där trots att jag knappt sa nått utan bara satt tyst och lyssna. Maten var jätte god även efterrätten. Dom snacka om allt från möss till vildsvin som finns i skogarna här, mer än vad jag viste.=) vi fick även se en älgkalv nära huset. Sen kolla vi på nyheterna och nått mer program, då kom skorpan (deras katt) och ställde sig uppe på fåtöljen och när jag tog ner benen la skorpan sig i famnen på mig och ville gosa med mig. ganska mysigt. Första gången jag har en katt i famnen, självklart hade jag på mig ett svart linne med en virkad tröja, ni kan ju tänka er hur den såg ut när jag kom hem. Fullt med katthår över hela linnet, men vad gör det, det var ju mysigt dessutom så värmde skorpan mig. Tiden rusa i väg helt plötsligt var klockan 11 och jag börja bli trött då gick vi hem för att sova eller egentligen se på film sen snacka i telefon sen sova, men när filmen var slut var jag så trött så Sms:a min kompis att jag var trött å att jag snart skulle somna så det e ingen ide att du ringer, 5 min efter jag hade skickat det sov jag som en stock trots att det regna och blåste utanför.

Förlåtelse är att låsa upp dörren för att släppa någon fri- och inse att fången var du.

Morgan gustavssons:


Saknar Elwiirah<3:


Ha en bra dag, Puss & kram //Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0