1 oktober 2009

Hej=D

I natt sov jag inte så bra, e orolig för besöket på sjukhuset jag ska på sen. Men först måste jag till skolan en stund för att plugga ikapp det jag missat medans jag vart sjuk. E ganska yr men annars mår jag la ganska bra. Bussresan till skolan var jobbig och det kändes som någon hela tiden kolla på mig. Väl i skolan gick det bra trots att det var svårt att plugga medans men var yr och trött. Plugga bara Engelska idag, och det har gått mkt bra, alla rätt på Läxförhöret. Idag fyller gummi år efter lunchen skulle vi fira honom men han e ju inte så bra på att passa tider så jag var tvungen att gå till min buss för att inte missa den så hann inte vara med och fira honom, men men det gör inget. Bussresan hem gick bra. Inne på sjukhuset kom nervositeten tbx väl i väntrummet släppte det när en gammal tant satt å läste ur en barn bok för sina väninnor, jag skratta bara, när mitt namn ropades upp klev jag upp ur stolen och följde med tjejen in. Väl inne i rummet svimma jag nästan och den känslan var inte så trevlig, allt nästan bara svartna… så fick vila lite innan jag fick åka hem igen. Hemma packa jag för i helgen ska jag till pappa. Har börjat få huvudvärk nu igen, usch vill bara slippa allt. Klockan börjar bli mkt nu, så jag och blåis ska sova nu.

min ena nalle:
 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0