3 Oktober 2009

Hej på dej med!:D

Sov i mitt egna rum hos pappa idag, ganska skönt men har riktigt ont och så idag så orkar knappt inte göra nått mer än sova och gosa med lilla Elwiirah lite. Det har inte hänt så mkt idag det har regnat mest så det har vart lugnt och tyst och man har bara hört Elwiirah prata. Elwiirah älskar att leka med mitt Headset vet inte varför men det e så söt att se henne vifta runt med det och prata med den. Utan henne skulle jag inte kämpa i mot allt ont som hänt mig. Dan har gått fort som vanligt och det e dags för mig att gå till mitt rum och sätta på någon film sen sova.

jag och Elwiirah:
 

Elwiirah leker med mitt headset:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0