5 Oktober 2009

Hej på dej!

Natten tills idag var riktig jobbig, sov bara 2 timmar.  Mamma väckte mig som vanligt klockan 7 men jag kunde inte resa mig upp ur sängen, jag var så svag så orka inte ens resa mig upp. Mamma ringde å sjukanmälde mig. Jag la å tänkte på skolan tills jag somna då jag drömde om en söt kille, men mitt i drömmen väckte mamma mig för det var mat, då hade jag sovit i ca 5 timmar. Efter maten vila jag lite igen tills det var dags att se på tv med mamma. Nästa helg ska jag nog till pappa men det beror lite på hur jag mår tror jag. Jag önska jag släpp vara så svag, lär missa jätte mkt i skolan och det vill jag inte för jag vill faktiskt klara Engelskan i år, jag menar palla gå fler år på IV. Nu e klockan så mkt att jag inte har tid att skriva mer innan det e läggdags för lilla mig.

 

Jag hoppas ni e rädda om er<3

 Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0