1 September 2009

Heej!!<3<3

Idag e det första september. Idag börja jag skolan som vanligt, första lektionen gjorde jag inte så mkt, dom andra lektionerna hade vi Engelska det gick jätte bra, jag och min kompis sluta vid Lunch så jag följde med henne hem. Vi gick förbi Badhuset och dom har ställt upp rutschkana nu. Dom e ass långa och cool. Det har vart en varm dag så vi stanna till vid konditori Princess och tog oss varsin fika. Väl hemma hos henne så kolla vi på youtube och sådant på datorn sen spela vi Backpacker en stund efter det kolla vi på en komedi film ass rolig har sett lite av den förut på tv. Vid 16:00 tiden kom hennes föräldrar hem så när vi hade kollat klart på filmen skjutsa dom hem mig. Hemma sen var jag ganska trött och börja få ont så käka middag sen vila jag en stund innan jag tog en Lång dusch för att sedan kunna somna sött.

Hoppas ni har haft en underbar dag<3<3

nya badhuset:
 


Jag:

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0