21 September 2009

Hej på er igen! Ny vecka=)

I morse vakna jag sent eftersom jag har sovmorgon varje måndag fram till jul iallfall. Mamma fixa frukost och jag kom iväg till skolan. I skolan hände det inte så mkt. Hade en extra Engelska lektion på morgonen då vi lästa grammatik det var jätte lätt att förstå så äntligen kanske det jobbiga har lossnat. Dom andra 2 lektionerna jobba jag matte A på ska ju snart ha prov på dom 3 första kapitlen. På lunchrasten så gick jag och min kompis till stan för at möta upp min mamma och shoppa lite med henne. Sista lektionen softa jag bara lite. Väl hemma från skolan kolla jag på Engelsk barnprogram fram till middags time, Sen plugga jag matte en stund innan jag sov middag tills det var kvällsmat. Ja mitt liv är mat och sova och skolan så klart. Ska duscha sen sova för natten nu.

 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0