23 September 2009

Tjo alla:D

Imorse var jag helt borta minns knappt jag ens var vaken tidigt då mamma kom in och sa att jag såg ut som ett spöke, mamma sjukanmälde mig som tur var för jag orkar inte ens gå upp och gå på toa idag. Vid 11 när jag vakna fixa mamma lite energidrink till mig=) efter det kvickna jag till lite och orka ta mig till köket där mamma hade tagit fram ålar saker så jag skulle få göra en teckning. Min mamma är lite sådan av sig hon vill få mig glad och då gör hon allt för att få mig det. När jag hade målat min eller mina teckningar så fika vi lite sen sov jag middag tills det var middags time. E jätte blek och helt borta i huvudet typ. Efter maten gjorde jag klar min teckning, den blev jätte fin och hänger nu på frysen=) nu ska lilla jag sova för natten, men finns nog på mobilen ett tag till… ska nog vara hemma i morgon med så ingen ide att vänta på mig i skolan!

 

Min teckning:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0