30 september 2009

Tjo!

I morse väckte mamma mig halv sju men gick inte upp fören vid 7 då hela familjen åt frukost ihop jätte mysigt och skönt på nått sätt eftersom jag kunde ta det lugnt. Efter 8 åkte jag och mamma till sjukhuset eftersom jag skulle dit på lungröntgen klockan 9 men fick redan komma in halv så var klar jätte fort då gick jag och mamma till Caféet och fika lite sen rusa vi till bussen och åkte hem. Väl hemma vila jag lite var trött så somna efter ett tag framför tv. Åter igen försökte jag göra klart uppsatsen men palla inte så la undan den så nu ligger den på skrivbordet i väntad på att bli klar. Maten var mkt god, åt jätte mkt så det kände som magen skulle spricka sönder om jag tog frukt efteråt. Sista ######## gick till närköpet där jag fick grattis godis av killen som jobbar där, han äger alla han e jätte snäll och rolig. Nu ska lilla jag sova för e jätte trött så e på väg att somna på datorn.

Min favoritmat:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0