31 Augusti 2009

Hej hopp!

I morse hade jag sovmorgon så gick inte upp fören vid 8 tiden. Skoldagen gick jätte bra, fast det var lite lång tråkigt sista timmen.  När jag kom hem, Vänta Elwiirah på mig, när hon fick se mig sken hon upp som en sol av lycka. Elwiirah dansa och spegla sig och sen satt hon och spela med mig. Fick massa post idag om kyrkovalet, dom vill verkligen att jag ska rösta, men vet inte om ja ska det vet inget om sånt. Elwiirah la på golvet då kom jag och vifta lite med hennes filt då börja hon å gapskratta, jätte sött var det. Älskar lilla Elwiirah hon får mig glad om jag e ledsen. Elwiirah somna framför TV innan jozzan och Elwiirah skulle åka hem. Väl när dom åkte blev det så lugnt och skönt hemma. Jag duscha håret sen gick jag och la mig för natten.

Elwiirah är med mig:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0