4 September 2009

Heej!

I morse gick jag upp vid tio efter som jag e ledig i dag med, men när jag vakna kunde jag knappt snacka eller svälja hade så ont i halsen. Idag skulle jag åka till pappa så det var bara att packa det sista sen göra i ordning för att dra. I bilden somna jag vilket var ganska skönt. Vi stanna på Mcdonald´s i Lidköping så jag fick mat i magen innan vi skulle fortsätta bilturen. Medans vi käka börja det ös regna... Usch… När vi väl var framme däcka jag i pappas säng medans pappa bädda min säng. Efter det så kolla jag lite på tv medans pappa höll på att bygga på altan. Eftersom jag inte mår så bra så orkar jag inte göra så mkt än att sova. Efter kvällsmålet kolla vi på doobidoo sen kolla jag på någon lång tråkig film innan jag gick in till mitt rum och somna sött.

Sover i bilen:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0