8 September 2009

Hej hej!

I morse gick jag upp och sjukanmälde mig sen somna jag om. Har jätte ont idag så vill bara försvinna från jorden just nu. Har inte orkat göra nått, kolla på film med mamma sen somna jag tills det var dags att äta lunch ”kycklingrulle”. Vi 12:30 börja jag plugga matte A tills klockan var 20:00 på kvällen då ”den stora resan” börja.  Hann göra ca 120 tal. Ska göra första matteprovet nästa vecka tror jag. Efter vi kollat klart på tv käka jag kvällsmat medans jag prata i telefon med en kompis. Nu ska jag sova för natten. Hoppas ni haft en bra dag.


Elwiirah 5 månader (bilden e sen den 11/4-09):


Sjuk än:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0