En underbar vecka<3<3

TJOOO<3<3

I veckan har det hänt mkt, jag har börjat på en ny skola så har fått massa nya vänner, ja jag e helt förälskad i skolan, det går ca 150 Elever på skolan så man e nästan kompis med alla<3 sen har ju Matfestivalen i skövde vart, i år tyckte jag det var fett tråkigt där, vet inte om det berodde på att min syster inte var med i år som tidigare eller för jag var så trött i kroppen och inte orka gå så mkt men Nu idag har jag mest vilat och städat min gaderob lite. Hoppas alla ni  haft det bra på jobbet/skolan. 
Nu på tisdag börjar min behandling på sjukhuset igen, kanske inte det roligaste men inte det tråkigaste heller, jag menar allt har en mening...<3

Nu ska lilla jag göra mig klar för natten, kramis<3<3

Jag har iallafall haft en bra vecka:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Marcus

Underbart vännen :)

2010-08-30 @ 23:10:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0