Var med amanda<3

Hej=)

Igår var jag med min underbara bästis amanda i Elin’s esplanad och stallsiken, vi var inne i nästan alla affärer och kolla runt, men jag köpte bara ett pyjamas linne för 99 kr på HM och hämta ut mina mediciner sen gick vi till Mc och köpte varsin cola för det var ganska varmt och vi skulle ju gå till Stallsiken, väl där var vi inne på babyproffsen och kolla lite på barnvagnar, sen gick vi till Rusta och ÖB för att kolla på DvD-filmer men dom hade ingen bra, så jag får vänta med det. Amandas mamma kom å hämta oss från ÖB, så vi slapp gå eller ta bussen. Jag var med amanda tills hon skulle på friidrottsträning, resten av kvällen var inte så bra, vid 20:00 börja jag få beslut ångest och sånt så grät i 4-5 timmar, så jag somna inte fören klockan var efter 01:00 i natt.

Du är bäst Amanda<3<3

Amanda spelar inne på media mark: 

Mitt nya pyjamas linne:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Marcus

Fint pyjamas linne du passade i det =)

2010-08-14 @ 19:55:46
Jenniey

tack<3

2010-08-14 @ 20:30:43
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0