Dags för sanningens ögonblick!

FAAN!!!

Kanske på tiden att vakna upp alla lärare/rektorer på min skola!, om ni inte vill att rycktet ska sprida sig, sanning hur allt går till på skola och hur dåliga era resurser är! Jag är sjukt besviken på hur ni hanterar min situation som ni ändå visste om innan jag börja där, varför inte vart ärliga och sagt " ne vi har inte det stöd och resurser här" istället ljög ni både för mig och mina föräldrar, SKANDAL kan man lätt säga!.
Nu har jag planer på att försöka byta skolan eller tillå med hoppa av skolan pga er!
Jag trodde inte det skulle gå så här långt! men jag mår lika dåligt nu som när jag blev mobbad och kränkt i högstadiet!
 
Känner mig så KROSSAD!



TAck alla underbara vänner som ställer upp för mig just nu!


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3<3



Kommentarer
Joakim

mm det är hemskt hur det får gå till i skolan :(

men du får kämpa på och vi ( dina vänner ) finns alltid för dig när du behöver oss :)

2010-12-06 @ 19:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0