13 Februari 2010

Hej allihopp=)


 
Ett stort Grattis till Ellen som fyller 18 år idag<3<3 


Idag vakna jag med världens huvudvärk men vad gjorde det när lilla Elwiirah var på mys humör och föresten jozzan blev utskriven från sjukhuset i natt. Jag åt frukost med jozzan, Elwiirah och pappa ganska mysigt, Elwiirah e så söt när hon äter själv. Idag ska vi åka hem till s… äntligen längtar redan hem till mamma trots att jag bara vart hemifrån en natt. Pappa sa till oss att vi skulle åka snart flera gånger, men jag hann tillå med läsa körkortsteori och sådant innan vi skulle åka. Hemresan var bra Elwiirah var bara lite gnällig när vi precis skulle åka under tunneln… jag tror hon är lite Mörkrädd för i tunneln var hon tyst men så fort det blev mörkt börja hon gnälla igen. Väl hemma kom mamma springande för att krama om mig. jag var ganska trött så starta en film men då börja jag få krampa och sånt skit det var antaligen därför jag hade huvudvärk hela dan, tyvärr grät jag tills jag somnade för det gjorde så himla ont.


Elwiirah i bilen:


Snyft:(

 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0