5 Februari 2010<3

Heeej=)

Idag tog jag sovmorgon från skolan är lite små trött, nu när jag går på massa mediciner, så det kändes skönt att få sova lite längre på morgonen. Som vanligt nuförtiden käka jag frukost och kolla facebook innan jag gick till bussen. Första lektionen i skolan hade vi Engelska och vi kolla på en spökfilm och sen diskutera vi den men jag var tvungen att smitta i väg till skolsköterskan för hälsosamtal (nått som alla 1:or har) fast vi har en ny skolsköterska nu så därför får vi alla göra det igen. Min skoldag var jätte bra och när jag kom hem var jag ganska trött men jag vill inte svika Amanda eftersom vi hade bestämt att vi skulle vara idag, så jag var med henne från 15:00-21:00, vi gjorde allt från att vara ute i snön till att spela Tv-spel och min trötthet försvann av all glädje som jag får när jag e med Amanda. Jag var hemma ca 21:00 och då gick jag in å duscha av mig lite snabbt för att inte missa tv klockan halv 10.
Nu börjar klockan närma sig 23:00 och jag ska starta någon bra film nu så jag somnar gött sen<3<3 Godnatt allihopp=)

 Jag vill tacka alla mina underbara vänner som alltid står vid min sida<3<3


Mitt och amandas isslott=)
 


Godnatt!<3<3


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0