7 Februari 2010

Tjo=)

Imorse vakna jag med världens smärta i magen och kunde knappt resa mig upp i sängen, dessutom har jag ont i lederna som f**n just nu vill jag bara slippa all smärta och kunna göra vad jag vill utan att behöva tänka på följderna . Mamma serverade mig frukost i sängen som hon ofta gör på söndagarna. Efter mkt krångel kom jag upp ur sängen och kunde duscha håret som planerat. Min bror var morgon seg som vanligt och dessutom skulle han börja bråka om att han inte ville ha finkläder på sig. Och min bror skulle klämma mig på tån och tror ni inte han gjorde det på min onda tå? Shiit jag skrik som f**n och det enda han sa var ”ojj.. det KANSKE var din onda tå”  jag: varför tror du jag skrik för? Vi var väldigt försenade till min kusin men det gjorde inget vi hade skoj ändå när vi väl var framme, åt vi smörgåstårta sen massa goda kakor, sen prata vi om allt möjligt. Vid halv 5 åkte vi hem igen och då fixa mamma varma koppen till mig och sen plugga jag matte A med pappa i 1 timma typ. Det var jätte skoj att umgås lite med pappa, det gör man ju inte så ofta nu när han jobbar så dumma tider. Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik men ska snart ta och borsta tänderna och sen gå og lägga mig, för jag börjar bli väldigt trött i ögonen. Förhoppningsvis så lär smärtan i magen försvinna om det inte e så att jag måste sluta med medicinerna igen för att det ska gå över.  Hoppas ni haft en bra helg, min har vart sådär tyvärr. KRAMIS<3

"snyft"
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0