värmen e tbx<3<3

Heej alla underbara läsare<3<3

Idag e värmen tbx här på ön efter 3 blåsiga dagar, även om jag inte mår så bra idag ska jag ialfall ta mig till stranden och bada en stund men först måste jag äta och fixa min bokhylla m.m...  Jag e ju även fiskvakt, inte det lättaste nu när pumpen inte funkar på nätterna, det tar ca 1-2 timmar att fylla fisktanken med vatten när den e under 900L, som tur sken ju solen idag så jag kunde ju sola undertiden jag vänta på att tanken skulle bli full=) nu e det ca 6-7 dagar kvar innan dom kommer hem från sin semester, så de kan ta hand om sina fiskar själva. På torsdag åker mina päron hem här ifrån, rätt skönt att slippa deras tjöt... på ett tag=)
Nepp nu har jag inte tid att skriva mer, måste äta nått nu så jag kommer iväg till stranden någon gång.


Jag i morse:


saknar dej gumman:


Saknar alla mina underbara vänner i Skövde, som jag inte träffat på ett bra tag nu, men snart kommer jag på besök igen, hoppas vi hinner ses då<3<3



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
EbaaStiv

<3<3

2010-07-21 @ 22:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0