10 Mars 2010 =(

Tjoho!

Idag var jag hemma från skolan igen, har inte orkat vara i skolan så mkt nu det senaste så e lite bekymrad för mitt betyg i engelska, men det ordnar sig nog. Jag kom nyligen hem från sjukhuset, var där och tog lite prover och har dessutom fått nya mediciner, mkt starkare mediciner och nu i början känner man sig ganska borta i kroppen (man har inte kontroll på vad man gör) ganska obehaglig känsla, förhoppningsvis så försvinner det om några dagar. Detta gör att jag lätt blir irriterad och arg. Just nu är jag rätt trött på livet, men jag gör allt för att bita ihop. Nu ska jag vila igen orkar knappt vara uppe 1 timme. Just det jag får ju inte glömma att berätta att jag ska få ett halv syskon till i oktober... Kramis

Nån som vill komma hit i helgen?

<3:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Joakim

som jag sagt förut endag , KÄMPA PÅ! GE INTE UPP!

+ du kommer alltid och ha mitt stöd:)

2010-03-10 @ 19:39:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0