Ännu en mot gång i livet!

TJOO...

Dagens första lektion i skolan var idrott. vi hade jätte kul, men bara nån timme efter kom smärtorna så Tårarna nästan börja rinna, jag hade så ont att jag nästan tvingades avbryta sista lektionen "Svenska", Men jag höll mig kvar tills lektionen var slut. Då tog jag bussen till rese sen kom pappa och hämta mig så jag släpp sätta mig på en ny buss. Jag mår fortfarande inte bra och vet inte när jag lär göra det heller. jag hatar att ha det så här, jag älskar att idrotta, men smärtorna kanske tvingar mig att lägga ner min dröm om att komma tbx i allt som ingår i Idrott. Jag kommer aldrig kunna jobba heltid, vet inte ens om jag kommer kunna plugga klart. Jag önska någon kunna trolla mig frisk och stark igen.

Jag vill ge upp=(



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0