En Saknad som alltid finns med mig<3<3

TJOO på er alla där ute<3<3

Imorse vakna jag av att pappa gick till jobbet, inte precis det roligaste har knappt träffat honom nått nu sen han börja jobba natt, men det blir nog bättre. Jag har mått rätt bra idag har bara haft ont i ryggen men det gick över när jag var ute och gick en sväng med mamma. Det var rätt kallt ute men ändå skönt, har även hunnit plugga lite vård och omsorg... Nu på kvällen har jag mest tänk och gråtit mkt, som ni alla vet så har det snart gått ett årsen min Älskade morfar gick bort, Jag saknar han otroligt mycket. Jag hoppas att han har det bra där uppe. Jag ska bli som han, jag ska kämpa för att vinna denna kamp! Jag måste!!! Jag älskar dej morfar<3<3
Nu ska jag nog ta och sova, det e ju trots allt skola imorgon.  KRAMIS<3

En saknad som alltid lär finnas med mig:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0