En rolig skoldag

Tjooo!

Imorse vakna jag tidigt, jag flög upp ur sängen och gick till bordet där min bror dukat fram frukost. Idag va det jätte mkt folk som klev på bussen på Rese... lite små jobbigt men det gick bra. Jag har baar väldigt ont i ryggen, men använda min stödkorsett hela dagen, så det har gått rätt bra. första lektionen hade vi instuderingsfrågor med Roffe och på eftermiddan hade vi hjärt & lungräddning lektion. Min dag har vart underbar, jag har känt mig glad och lycklig för en gång skull.=) jag har inte så mkt mer tat säga om denna underbara dag. jag hoppas veckan fortsätter så här bra som den börjat<3


Min glädjespridare<3<3:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Jozefphina

Åh filmen som är från när hon var värst mini snart är Trixiebelle lika stor som iah var under den filmen :)

2010-11-12 @ 10:13:19
URL: http://mammajozefphina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0