Plugga, plugga,plugga....


Hej hopp....<3

Jag har inte tänk skriva så mkt om veckan som gått, jag har mkt läxor och sånt just nu, så hinner inte blogga så mkt. Jag ligger även efter lite i skolan, eftersom jag har vart sjuk och haft jävligt ont.
Jag har även lovat min Bästa killkompis att ta kontakt med min läkare angående ett "blod"prov, men jag vill hellst inte snakka så mkt om det fören jag ha pratat med min mamma om det, även om jag är 18 och inte behöver göra det, så är det alltid skönt att få stöd och råd från en familjmedlem, men jag känner mig inte redo för att prata med henne om det just nu, jag e lite rädd att hon ska tro att jag är dum i huvudet eller nått... Men så fort jag är redo ska jag prata med henne.

Jag är inte rädd för sjukdomen utan jag är mer rädd för hur folk ska acceptera mig.




Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Sannie

Fredag idag, några planer för dagen? :)

2010-09-24 @ 09:21:33
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0