En bra kraft<3

Hello<3<3

Igår hade jag en underbar kväll med min vän Patrik Z, men idag får jag tyvärr lida för att jag haft kul. Värken är kraftig och gör mig både trött och ledsen, men jag försöker hålla mig glad av allt roligt jag fått gjort i sommar men imorgon blir det att försöka få en tid hos läkaren för att få utskrivet starkare mediciner så jag slipper ha så ont så jag tvingas ligga i sängen hela dagarna. Snart börjar man ”Jobba” igen.

Tack patrik Z för att du lyste upp min dag igår och även till alla andra som finns där för mig<3

Änglar är min styrka:

 



Kommentarer
U siss :)

Gosar i min säng ju mitt täcke och kudde ;) ♥ Saknar dig massor!! Älskar dig! Puss & kram♥

2011-08-07 @ 18:06:02
JéNnÍéY

heej

2011-08-11 @ 22:36:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0