tröttare än tröttis!!!=(

hej alla pers där ute<3

Idag har jag vart super trött så har inte orkat göra så mkt mer än att packa för morgon dagens resa. Hoppas dock på att må bättre än jag gjort idag.
Jag har så många drömmar som jag hoppas gå i uppfyllelse snart och andra som redan har gått i uppfyllelse, här nedan kommer en lista som jag skrev för 2 årsen.
(De överstryckna är de som gått i uppfyllelse)
                           

  • Kryssning
  • Resa till Teneriffa
  • Resa till gran Canaria
  • Gå klart skolan/utbildning
  • Bli frisk
  • Campa
  • Skaffa ett riktigt jobb
  • Känt mig lycklig
  • Heldag på Liseberg
  • Heldag på stranden med kompisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0