Ändrade Planer!

Hej på er igen!!

Jag hitta inget snyggt i stan men får la se om jag hittar något längre fram. 
Ändrade planer för nästa vecka också!!!!!! Barnen kommer till mig, så allt förutom alla läkarbesök och skolan är iställdt. veckan lär bli tuff med all smärta jag just nu försöker uthärda. Men jag ska klarar de, jag ska ha kul nu medans mina Änglar kommer hit och lyser upp mina dagar. Nu ska jag krypa till kojs för att orka med den långa långa bilfärden imorgon. KRAMIZ<3

Ni är mitt allt<3<3<3



Kommentarer
KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

2011-12-02 @ 22:21:21
URL: http://knorkan.blogg.se/
Joanna Sandell

kramar om kämpa på du också!!!! är det dina barn eller är det syskonbarn eller nåt? jättesöta iaf, och skönt att du får några ljusglimtar i eländet! kramar

2011-12-02 @ 22:54:41
URL: http://joizmeds.mittspejs.se
Jozefphina

Åh, så fin bild på flickorna!! Tack Jenniey♥ För passar dem, nu ska du allt få i veckan en liten pojke att skämma bort med :D ♥ Fan om det så är det sista jag gör i mitt liv så ska HAN UT NU!!!!

2011-12-03 @ 19:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0