Dagen gick fort

Tjoo på er alla underbara<3<3<3

Idag har dagen gått super fort. Förmiddagen gick åt till att vara med barnen och hela efter middagen gick åt till att förbereda för kalaset. Vi fira både min mamma som fyllde i måndags och vår underbara datasupport som fyller år i morgon. Det var jätte kul att träffa mina morbröder som jag inte träffar så ofta. Nästa kalas här blir i April nu, rätt gött för då kan jag sitta vid finbordet och börja med tavlan jag ska göra. Jag har mått rätt bra idag förutom magsmärtorna jag haft till och från. Jag känner mig helt enkelt super nöjd med dagen=) ska nog avsluta denna dagen med massage, sen sängen.
KRAMIZ<3<3<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0