förändring i livet


Någon gång under 2006-2007 förändrades mitt liv för alltid, en omgång med halsfluss blev början till mig sjukdom som jag nu kämpar mot och kommer få göra livet ut.  Måste redan nu bestämma vilken väg jag vill gå. Den svåra eller lätta vägen??? "Kämpa eller inte???" Det finns så många frågor utan svar inom mig. Jag lever i ständig oro för framtiden. Ett misstag kan förstöra allt! Ett litet misstag! Det här är bara början på en lång resa i livet, Varje steg i livet lär vara en tuff utmaning för mig.

Gammal bild på mig:



Kommentarer
puffiie

Hej fina du! ^.^

Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?



Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.

KRAM ♥

2011-10-05 @ 21:22:57
URL: http://puffiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0