Leklandet=)


Natten var hemsk. Jag hade så ont så det var omöjligt att kunna somna. Men eftersom jag hade lovat Iaah att åka till Leklandet idag, så hade jag inget val än att gå upp och göra mig klar för att åka. Vi hade super kul där, lätt att jag skulle tänka mig åka dit igen med Iaah, för hon älska det och det var faktisk hon som sa till när det var dags att åka. Då var hon så trött att hon knappt orka gå. Jag själv mår la sådär efter timmarna där men det får la gå. Jag kommer nog må dåligt några dagar innan smärtan lägger sig igen, viktigast för mig nu är sömnen. Nu ska man äta och sen försöka sova...hoppas eran dag också vart bra<3
Sov gott<3<3<3 KRAMIZ<3

Bilder från leklandet:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0