Respekt


Idag har jag haft en sjukt jobbig dag, har inte kunnat göra nått, utan bara legat i sängen helt utslagen efter gårdagen. Det är svårt att hindra när folk ibland glömmer bort att jag är sjuk och att jag behöver vila ofta utan istället övertala mig till att göra saker jag inte borde. De behöver inte menas illa men ibland känns det som folk borde respektera mig och min sjukdom mer, så slipper de bli så här. Jag vill inte skälla ut nån men jag känner att ni måste börja inse att jag är sjuk och inte är den jag var innan. Jag älskar er, men ni måste börja acceptera mig för den jag är nu. Jag kan inte göra allt som innan, min kropp orkar inte de. KRAMIZ<3

Ni är mitt allt:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0