En vilja av stål...


Idag har jag mest tänkt på min starka vilja. Jag vill att allt ska vara som innan jag blev sjuk. vilja är obeskrivlig, Men varje gång jag misslyckas blir allt så mycket jobbigare. Jag vill ju så gärna kunna leva ett normalt liv utan smärta, trötthet... känner mig osäker och rädd nu när jag vandrar på den långa,smala stigen, som ingen vet vart den leder. Jag hoppas att någon en dag kommer på ett botemedel eller iallafall få sjukvården att inse att vi som har Me/Cfs faktiskt också har rätt till bra vård och stöd precis som en person med MS.

"Jag vill, jag ska, jag måste"



Kommentarer
malin. ♥

hejhej! Fin blogg. :3 Ska vi följa varandra via bloglovin? c;

2011-09-26 @ 12:22:39
URL: http://bluesummer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0