Vilken kväll igår=)

TJO!

Måste börja med att säga vilken underbar kväll jag hade igår. Även om ljudet var något högt för mitt stackars huvud så var det så mysigt att se alla skridskoåkare.

Jag tog ca 48 bilder på hela showen men bara några av dom kommer laddas upp här under dagen/kvällen. Jag hoppas på att få uppleva sådana underbara kvällar fler gånger.  Men nu ska jag ut och njuta av solen och det varma vädret. Kramiz<3

Kroppstatus: "Dagen efter" - känsla, ont i ryggen, höften.

("Minnen är en del av livet,
men vad händer när man inte längre minns dom?")



Kommentarer
SemonieOfSweden - Hårborstens bästavän

Visste du att det är exakt 100 år sen idag som Titanic sjönk ner till botten på Atlanten? :(

2012-04-14 @ 16:28:45
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0