Ett leende...

Goddag!
 
Idag känner jag mig betydligt mycket starkare i kroppen, iallfall tillräckligt så jag orkar vara vaken en stund innan det är dags att sova middag. Så ska nog passa på att göra lite skojigheter man vet aldrig när man får uppleva en sådan här dag igen.
 
Precis duschat håret och under tiden det torkar har jag tänkt pärla mig ett mobilsmycke. Kan inte sluta ler för mig själv idag, Känns så toppen, äntligen känns det som en bra dag. Kramiz<3
 
Tack för alla fina kommentarer jag fick igår. Det värmde gott i hjärtat<3
 


Kommentarer
Maddiie

Kikar in o önskar dig en underbar dag :) Skönt att höra att du känner dig starkare i kroppen :)

Svar: Tack<3 Hoppas du också får en bra dag<3 Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-11 @ 13:11:15
URL: http://maddiie.blogg.se
Monika

Hoppas du får en bra dag! :D

Svar: Tack desmama<3 Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-11 @ 14:33:52
URL: http://monkiy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0