Jag har inte gett upp!

HEJ HEJ!
 
Innan sommaren kämpa jag som bara den för att vinna denna jävla kamp, men under sommaren blev jag allt sämre och allt blev jobbigare, sen dess har det vart som jag gett upp kampen om ett värdigt liv.
 
Fast innerst inne har jag inte ge upp utan bara hamnat i ett "viloläge".Snart är jag nog tillbaks på banan igen eller jag hoppas det iallafall. Kramiz<3
 
 Nu är hösten är här och snart vintern och allt lär blir värre? TIPS? Vinterrehab? eller Smärtrehab någon?
 



Kommentarer
Maritha

Jag tycker att du ska ansöka om vinterrehab! Har själv funderat på det, men har så mycket ändå just nu, med ny sjukgymnast, varmvattengympan och nya arbetsterapeut, men jag ansöker nog nästa år :)

Svar: Har funderat massa på det, men är så rädd för hemlängta, annars har min läkare skrivit ett "intyg" om att det vore bra för mig. Jag har bara sjukgymnast + injektioner, nu när skolan är över för min del. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-31 @ 23:50:03
URL: http://maritha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0